Gayrimenkul Hukuku

Karar Avukatlık, her çeşit konut, site, otel, iş merkezi, fabrika, endüstriyel tesis, enerji santralinin ilgili mevzuatlar kapsamında;

• Satışı, devri, kiralanması ve bu işlemlere ilişkin sözleşmelerin düzenlenmesi,
  • Satış vaadi, önalım ve sair proje geliştirme sözleşmelerinin hazırlanması,
  • Gayrimenkul üzerinde ipotek, rehin, irtifak ve sair her türlü hakkın tesisi ve kaldırılması,
  • Gayrimenkul finansmanı ( mortgage krediler vb.) konularında hukuki danışmanlık verilmesi, teminat ve kredi sözleşmelerinin düzenlenmesi,
  • Tapu kaydının iptali, tapu kaydının düzeltilmesi, tecavüzün men’i davalarının açılması ve takibi,
  • İnşaat sözleşmeleri, kat karşılığı inşaat sözleşmeleri ve arsa payı karşılığı inşaat sözleşmelerinin hazırlanması ve müzakeresi,
  • İmar planı değişiklikleri, imar uygulamaları ve izinleri konularında hukuki danışmanlık,
  • Kamulaştırma sürecinde hukuki destek verilmesi,
  • Yabancıların mülk edinmesi konusunda hukuki danışmanlık,
  • Gayrimenkul hukuku ile ilgili sözleşmelerin incelenmesi ve güncel mevzuata uygun şekilde revize edilmesi,
  • İmar barışı uygulaması sürecinde hukuki danışmanlık ve uygulamadan doğan ihtilafların çözümü,
  • İzale-i şuyu (ortaklığın giderilmesi) davalarının açılması ve takibi ile ilgili konularda gayrimenkul hukukundan doğan ihtilafların mahkeme önünde çözüm sürecinde ve taraflar arasında sözleşme düzenlenmesinde müvekkillere ilgili yasal mevzuatlar çerçevesinde kişisel verilerin gizliliğine özen göstererek ve dikkat ederek profesyonel danışmanlık ve avukatlık hizmeti verir.